Česko-slovenský pretek hovawartov 2014, Stará Myjava

17.09.2014 18:27

Je potřeba podat report z čs závodu, na kterém se Gordy umístil na krásném čtvrtém a zároveň posledním místě v kategori FPr1. Celkem získal 83 budů (16/67).

Po strastiplné téměř osmihodinové cestě jsme dorazili do RZ Fantázia ve Staré Myjavě. Za tmy jsme ještě nebyly schopné zhodnotit krásu prostředí. Díky SHK za perfektní výběr místa! Po rychlém ubytování si Zoja s Arem cvičně kousli na figuranta na plácku pod lampou. Do pozdních hodin se pak ještě sjížděli účastníci závodu. Večer probíhal pod taktovkou SHK, který se o nás více než královsky staral - burčák, vínečko, tataráček a jiné dobrůtky...

V sobotu ráno jsme vstávali dost brzo. Při ranním venčení jsme potkali bílého králíka. Dokud si ho nevšiml Gordy jsem si myslela, že jsem to předešlou noc přehnala s alkoholem :) Na půl osmou byl hlášený nástup závodníků, losovalo se pořadí a byly rozdány pláštěnky. Při žrebovanie :) jsem si vylosovala č. 6. V tu dobu byl všude vyvěšený program na celý den, který byl naprosto přesně dodržován. Díky SHK za super organizaci! My odjeli na stopu a na hlavním place, kde posuzoval Petr Lengvarský, probíhaly poslušnosti. Na stopy s námi jel Peter Čurila.

Terén na stopy byl fajn, krásná rozlehlá louka. Při příjezdu zrovna přestalo pršet. První stopy pokládali závodníci z kategorie IPO1 a pak my z FPr1. Naší stopu jsem pokládala téměř na druhé strany louky, těsně za horizontem, dálka od auta to baly hrozná. Byl tam krásný výhled do okolí, což bylo to pravé pro našeho romantika :) Nedaleko a po větru se páslo pěkné stádo srnek. Stopa měla klasický tvar do U, předměty kůže a textil. První úsek stopy stál za prd, u lomu Gordy nasál stádo srnek a až na třetí povel se chytil. Pak už stopa celkem šla. Dokonce bych řekla, že od předmětu se mi i líbila... Nakonec ale náš výkon stačil jen na 4. místo. N akonec jsme si ze závodu odvezla nějakou tu zkušenost. Vím, že máme rezervy a na čem máme ještě zapracovat. I za čtvrté místo jsme si odvezli spostu pěkných cen, ze kterých mám největší radost z aportu s vygravírovanou hlavou hovíka a vína Cabernet Howignon 2014. Gordy ten aport dostane jen na focení :D Díky za parádní ceny  a nápaditost SHK!

Potom už jsme měli celý den pohodu. Jediná povinnost byla už jen vyhodnocení a předání cen a hlavně společenský večer :) Večer už tam zůstali jen zástupci ze Slovenska, od nás jen Zoja a já (asi tvrdé jádro :D). Rychle jsem se infiltrovaly, pokořila jsem jazykovou bariéru a parádně jsem se pobavili :) Proto bych chtěla poděkovat všem za společnost, opět za spostu skvělého jídla a pití, Jurovi za recept na pečeně :D a hlavně za reprezentační tričko. Všem díky! Určitě bude těžké pro český tým překonat vámi nasazenou laťku!

Ještě jednou všem díky! Největší dík však patří Zoje! Za odvoz, podporu, konzultace a mateřskou péči :D

 

Shrnutí akce na SHK zde

Oficiální výsledovka zde

 Fotografie z vyhlašování výsledků zde a ze samotného závodu zde